Reservdelar‪» Suspensions And Parts‪» Ramp Control-patruunat‪»

MRP Ramp Control - patruuna Fox38

MRP Ramp Control - patruuna Fox38


Pris
139,00 + leveranskostnader
Inkl. moms 25.5 %


Antal
st



Leveranstid ungefär 3 - 15 dag(ar).
Butiken0 st
Näytillä myymälässä0 st
Tillgänglig i webbutik0 st

Tillgång
Ungefär 3 - 15 dag(ar) från beställningen. Tillförlitlighet vid uppskattningen är bra.

Lagersituationen
Meddela mig när produkten kommer in i lager igen


Produktbeskrivning

FOX 38 keulaan tästä "säädettävä tokeni" mutta se toimii eri tavalla.

MRP:n Ramp Control -patruuna on äärimmäistä suorituskykyä hakevan kuskin valinta, joka ei pelkää, vaan ennemminkin nauttii speksauksesta! Patruuna mahdollistaa keulan ilmatilan säädön lennosta ilman tokenien tai muiden palikoiden kanssa säätöä ja mahdollistaa jouston loppumatkan säädön vaikuttamatta muuten keulan toimintaan.

Säädä ilmajousitusta tarkasti nopeasti ja helposti

  • Lisää nopeusherkän loppuiskun hallinnan, ei vaikuta koko joustomatkan toimintaan kuten perinteiset tokenit.
  • Vain 55 g! Kevyempi kuinkuin kaksi tokenia
  • Säädä keulasi ajotyylin mukaan, poluilta -> bike parkkiin muutamassa sekunnissa
  • Helppo asennus vaatii vähän aikaa ja vähän työkaluja
  • yksinkertaisen 16-klikkiä

Ramp Control toiminta pähkinäkuoressa,

MRP Ramp Control vaihdetaan kelulasi air spring capin tilalle, Ramp Controlin nopea 16 portainen säätö on helppo käyttää polulla ajettaessa.

Ilmatilan tokeneita ei enää tarvita, eikä niitä tarvitse asennella keulaan ajopäivän mukaan, Olit sitten menossa poluille tai tai bike parkkiin, säädät 16 portaisen säädön avulla keulan mieluisaksi. Tai esim vaihtelevassa enduro tykityksessä reittipätkien mukaan, Helposti ilman työkaluja.

Ramp control säätää keulan ilmatilan hieman eritavalla kuin pelkät tokenit, Tokenit sen sijaan vaikuttavat koko ilmatilan säätöihin koko joustomatkaan sekä kaikila nopeuksilla. Ramp Controll perustuu ilmavirtauksien hallintaan, kun isku kohdistuu eturenkaaseen niin paine kasvaa ilmajousen sisällä. Ramp controllin kaksi erillistä kammiota joissa ilma pääsee liikkumaan toiseen kammioon säädettävän venttiilirakenteen kautta. Toiminta perustuu tämän ilmavirran nopeuden rajoittamiseen. Mitä nopeammin ja enemmän ilmaa pitää saada liikkumaan toiseen kammioon ja mitä pienempi virtausaukko on, sitä suurempi ilmavirran rajoituksesta syntyvä vastustava voima on. Lisäksi vaikutus koskee vain joustomatkan loppuosaa, mistä myös säädön nimitys tulee; se lisää jousituksen ramp up -efektiä.


Kommentarer
Lägg till en kommentar

Varumärke